torsdag 15. januar 2009

Travel

Hele denne uken har det gått i ett fra morgen til kveld. Har til og med leamus på øyet, så bør vel ta et hint snart. Jeg liker ofte å ha det travelt. Jeg liker å bruke hodet og være sosial. Men døgnet har ikke mange nok timer til at jeg kan gjøre alt jeg vil. I know, ikke akkurat en ny tanke, men jeg må vel få lov til å tenke den likevel!?! 

Anywho, i morgen drar jeg til London! Wee! Har ikke all verdens igjen etter regningsbetaling en masse, men jeg har i hvert fall planer om å shoppe accesoirer på Topshop og kjøpe meg et par rette jeans. Burde ha kjøpt noen høye støvletter, men det får bli på neste lønning når jeg har fått ut fingeren og fått rettet opp skattetrekket mitt. 

Du vet du er voksen når du plutselig befinner deg i en diskusjon om vaskemidler, forøvrig. *Grøss*

Dagens musikk: Nigel Kennedy spiller nydelig og stressende "sommer" fra Antonio Vivaldis Fire årstider:

2 kommentarer:

Aase sa...

Så deilig med en London-tur da

God tur og slapp av og vær sosial *klem*

Anne sa...

Tusen takk! London er alltid gøy og bra. Hvordan går det med deg? Fremdeles sykemeldt, eller?