fredag 2. januar 2009

Nytt år

Det skjer hvert eneste år. Og hver gang forventes det at man skal starte på nytt, med blanke ark (og kanskje noen fargestifter). Man skal få gjort alt det man ikke gjorde forrige år, og gjerne mere til. For ustrukturerte rotehuer som meg så er det innkjøp av nok en ny kalender (som selvfølgelig skal brukes flittig) og planlegging av nye og bedre rutiner som er målet og middelet.

Min årsrevisjon for 2008 kommer alt i alt ikke så verst ut. Ferdigutdannet, ny jobb, egen leilighet, kommet i gang med jevnlig trening, mange reiser... Okei. 2008 var et virkelig godt år! Vårhalvåret var hardt, men jeg kom meg ut av det. Høsten var travel, men jeg stortrivdes. Hva mer kan jeg be om, egentlig? Jeg er lykkelig.

Barcelona får jeg skrive om i en annen post (men, wow!), så for i dag avslutter jeg med litt mer godt nytt år (by association):

2 kommentarer:

Anonym sa...

Godt nytt år Anne!
KLEM

Anne sa...

Godt nytt år, Anne! May your days be merry and bright, and may all your christmases be white!