søndag 3. mai 2009

Ikke heeeeelt fyllesyk...

... men bare fordi jeg spøy på festen....
Jepp. 28 år og har ikke lært å si "jeg har fått nok". Men hva skal man gjøre når man er hos gode venner og de har alt for mange flasker vin og det er hyggelig og trygt? Nå er vel dette omtrent andre gangen i mitt liv jeg har spydd på fest, men det er ikke mindre pinlig av den grunn. Så her sitter jeg. Har vært våken en drøy halvannen time og til nå har jeg spist litt, lest litt avis og nettet litt. Men ambisjonsnivået for dagen er høyt. Borettslaget har satt ut containere og de blir fjernet i morgen. "Procrastinators" (nok et ord som er bedre på engelsk btw) som husholdet er så må vi utnytte dem i dag. Planen er både å rekke å rydde en bod og ta en fullshining på soverommet... Det første skal i hvert fall gå. Håper jeg.
Livi: jeg skal prøve å lage en post med Londontips. Bedre enn å ta det i kommentarene, tror jeg.

Ingen kommentarer: