onsdag 25. mars 2009

Hektet

I just can''t get enough. I just can't get enough.
Hatt den følelsen? Jeg så filmen på kino, fikk dvd'en til jul av Toril og kjøpte meg soundtracket i januar. Nyåret var det lite annet jeg hørte og så på. Liten pause, men i dag begynte jeg og Øyvind å snakke om hva vi skal finne på i London i påsken. Jeg hadde allerede nevnt at jeg gjerne vil se musicalversjonen også (I just can't get enough....). Diskusjonen førte oss ut i herlige atonale duoer med ny tekst til ABBAsangene. Og nå måtte jeg altså bare sette på filmen litt igjen.

Det er ikke den første dillen jeg har hatt. Jeg er egentlig ganske god på diller. Jeg diller mat, klær, kunst og som sagt musikk, film og underholdning. Heldigvis varer sjelden dillene mine lenge nok til at jeg blir veldig lei. Det skjer oftest at en ny dille tar over for den gamle. Dill dall holom.

Ingen kommentarer: