søndag 5. april 2009

Savnet meg?

Over kneika nå og har savnet å blogge. Men nå når jeg faktisk har tid pga. litt småskranglete helse, kommer jeg ikke på noe genialt tema. Kan bare si at jeg og Toril hadde en perfekt jentetur til Stockholm forrige helg som enkelt kan oppsummeres i "fyll og shopping!". Akkurat det vi trengte begge to. Fant et sjarmerende bourbonsted like ved hotellet som het "Saddle and Sabre" der innehaveren åpenbart syntes han hadde verdens beste jobb. Ingenting som booster sjarmen som akkurat det. Stockholm er en fantastisk shoppeby, så dit skal jeg definitvt tilbake.

Og i dag har jeg sittet på balkongen med en bok og en øl og med solen i øynene. Livet er herlig. I et travelt liv er det disse små øyeblikkene av ro og lykke som teller. Disse øyeblikkene med sjelero.
Og så var det den fantastiske gule Ipoden da! Lykke!

Ingen kommentarer: