onsdag 8. april 2009

Nå kommer solen.... snart.


Om en time er det påskeferie og regnet er et faktum. London har ikke noe bedre værvarsel, men evig optimist som jeg er har jeg klokketro på å få kjenne solen varme ansiktet i løpet av påsken. Det er noe med sol og påske. Påsken er liksom selve markeringen på at den lyse vennlige årstiden er her. Solhungrige nordmenn blir rosa mens de sier til seg selv at de må huske solkremen neste år. Jeg sliter like mye hver gang den nye Freiareklamen "takk til alle som gjør det mulig" er på. FOr det første så tenker jeg hver gang at et må være Turistforeningens reklame og for det andre får jeg en vanvittig trang til å dra på tur i skog og mark. Jeg har i flere år hatt et mål om å bli mer utpåturete, men det eneste jeg får til er den årlige turen med Toril. Jaja. Nå som jeg har kommet i gang med regelmessig trening så må jeg jo ha noen nye forsetter å jobbe mot.
Uansett så er det nå offisielt vår!


Ingen kommentarer: