mandag 6. april 2009

På jobb i ferien

Alltid spennende å holde motivasjonen oppe når det ikke er noen andre rundt som kan holde meg i øra. Formen er så som så. Hoster og nyser om hverandre, så det er kanskje like greit at det ikke er så mange rundt. Har laget litt trekkplaster for meg selv, da. Skal møte Christian etter jobb og spise sushi. Aldri feil kombinasjon. :)
Jeg gleder meg masse til å dra til London onsdag kveld. Jeg og Øyvind har en virkelig god Londongreie, og selv om spådommene for været ikke akkurat er oppløftende, blir det alltid bra. Worst case får vi spise på den lokale puben, ta med noe digg på hotellrommet og leie en film. Første gangen vi var i London sammen oppdaget vi ved et lykketreff ølet "Old Speckled Hen". Morsom hjemmeside: www.oldspeckledhen.co.uk
Og i morges gjorde Øyvind noe bare han kunne funnet på (fordi jeg er et uforbederlig b-menneske): han vekte meg med en kopp varm sjokolade. Er det noe rart jeg holder fast i mannen?

Ingen kommentarer: