mandag 21. september 2009

Alenekveld

Bilde: BostonBill, Flickr.com, CC
Det startet så fint. Flott, faktisk. Jeg plukket opp god og billig sushi, satte meg ned med en øl og "Friends" og storkoste meg. Så begynte jeg å tenke. TABBE. Big mistake. Big. Huge. Så i stedet for å lage en fin og hyggelig blogpost, ble det nok en "jeg er nedfor og vet ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt"-post. Spesielt delen med "jeg trenger en ny jobb" er sterk i dag.

Jeg prøver ut FlyLadys "Back on the bandwagon"-tankegang. De siste ukene, hvor alt har gått i ett, har jeg merket at jeg har blitt mer sliten av tanken på den skitne, rotete leiligheten. Fremad, stadig fremad, har alltid vært essensielt for meg. Jeg blir aldri fornøyd. Jeg kan alltid bli bedre. Nå må jeg bare komme i gang med trening igjen også, så begynner det å likne på noe.

Positiv. MÅ avslutte blogposten med noe positivt... Jeg har nye, varme, oransje, tovete ullvotter fra Gjøviksmarken! Se, det var positivt! :)

Ingen kommentarer: