onsdag 3. desember 2008

There's no place like home

Jeg har vært utrolig lite hjemme denne høsten. Fine nye leiligheten har ikke ett eneste bilde som er hengt opp. I hvert hjørne er det "dustbunnies". Kjøkkenet er så lite brukt at det faller fra hverandre... Neida, så ille er det ikke. Men jeg kjenner at jeg har behov for å være hjemme litt. Gjøre leiligheten enda mer "min". Eller "vår", da. Hehe. Vi begynte på å pusse opp stuen, men har ikke fått malt taket ferdig ennå. Det hadde vært deilig. Jeg liker å ha et hjem å savne.

Det gjør meg godt å ha et hjem jeg eier. Alle de leide leilighetene jeg har bodd i har jeg følt at har vært midlertidige. Nå skal jeg hjem til samme sted lenge. Jeg male en vegg gusjegrønn hvis jeg vil. Jeg kan henge opp bilder hvor jeg vil. MIN MIN MIN BARE MIN. Herlig.

A man travels the world over in search of what he needs and returns home to find it
- George Moore

Ingen kommentarer: