tirsdag 7. juli 2009

Ferie, dag 2

I dag har jeg lært en lekse; ikke la fisk ligge. Jeg visste det jo egentlig. Men vi lever på grillmat for tiden og oppvasken blir det så som så med pga oppbevaringsmessige utfordringer (:P), så fiskerester hadde blitt liggende igjen på en tallerken. Jeg merket det egentlig ikke før Ø ba meg sette i gang en oppvaskmaskin i morgen fordi det hadde begynt å lukte, men da jeg først la merke til det så var det umulig å overse.

Ellers, lite spennende dag. Kjørte tur-retur Svelvik for å mate Sofie. Ble overrasket over hvor kosete hun var. Lenge siden jeg så henne nå. På veien tilbake hilste jeg på M og Doffen. Doffen syntes jeg smakte godt...

Oppussingsmessig så har det gått litt tregt de siste dagene. Fremskritt, men tregt. Oh well.

1 kommentar:

Anne sa...

Trodde alle visste at fisk og gjester lukter etter 3 dager... Nå var det bare en dag hos dere, men så var det også fisk og ikke gjester denne gangen... ;)

Annie