mandag 6. juli 2009

Ferie, dag 1

Alt jeg har gjort i dag er å trene og handle litt på Maxbo, men klokka har allerede snart blitt tre! Jeg kjenner jeg er litt sjokkert over hvor fort tiden har flydd. Tror jeg hadde blitt gal av å ikke ha jobb og fritidsaktiviteter over lengre tid, for hva i all verden er det man skal finne på når det er så lite man rekker?

Men men. Nå er nye Black & Decker murbor i hus, så Ø og O skal gjøre et nytt forsøk på veggen. Er litt bekymret over at naboene med ettåringen er tilbake fra ferie, men de totalrenoverte leiligheten sin da vi flyttet inn, så vi bør som sagt ha litt å gå på.

Hvor typisk er det ikke at det blir dårlig vær når jeg får ferie? Den intense varmen vi har hatt de siste ukene var i overkant for meg, det er ikke det, men jeg hadde jo sett litt frem til slaraffenliv på balkongen. Er tross alt en grunn til at jeg har balkong! Litt bading hadde også gjort seg. Til nå i år har jeg bare badet i Middelhavet da vi var på Sardinia. Middelhavet er egentlig et hakk for salt for min smak. Blir jo bare masse gørr og kløende øyne. Nei, gi meg en dukkert på Krok!

Ingen kommentarer: